Vuosi 2020 oli poikkeuksellinen ja perustavanlaatuisten muutosten Vuosi 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesille ja koko maailmalle。Koronapandemian aiheuttamat inhimiliset ja taloudelliset kustannukset ovat suurempia kuin nähty sukupolviin, ja yritysten kaikkialla maailmassa oli sopeuduttava nopeasti epävakaisiin olosuhteisiin。

Tässä haasteellisessa tilanteessa ryhdyimme ripeisiin toimiin suojataksemme työntekijöidemme terveyttä ja turvallisuutta。对我来说不太好,不太好,不太好。Lisäksi edistyimme merkittävästi toiminamme vastuullisuuden kehittämisessä ja autoimme asiakkaitamme tekemään samoin。

Lokakuussa julkistimme 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin tärkeimmän edistysaskeleen sen 26-vuotisen itsenäisen历史学家aikana: Konecranesin ja Cargotecin sulissuunnitelman, jonka myötä syntyy kestävien materiaalivirtojen maailmanlaajuinen johtaja。Poikkeuksellisen vuoden päätteeksi teimme vahvan tuloksen, mikä antaa meille erinomaiset lähtökohdat tulevaan。

首席执行官签名

罗伯•史密斯

Vuosi 2020 lukuina

MEUR (-13,9%) Saadut tilaukset

MEUR (-4,4%

8.2

Oikaistu EBITA-kateprosentti

默尔(-6,0%)蒂劳斯坎塔

Myönnetyt ja haetut patentit

46.1

Nettovelkaantumisaste

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes vuonna 2020

MHE-Demagin yritysosto saatiin päätökseen vuoden 2020 alussa

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin ja MHE-Demagin yhdistetty toiminta käynnistyi 2.1.2020。考潘myötä Konec尤文图斯官方区域合作伙伴ranes vahvistaa läsnäoloaan ja kasvattaa markkina-asemaansa strategisesti tärkeillä ja nopeasti kasvavilla Kaakkois-Aasian markkinoilla。

Teknologiaan tehdyt investoinnit osoittivat toimivuutensa koronapandemian aikana

TRUCONNECT-käyttödatan ja digitaalisen遥测ansiosta olemme pystyneet tasapainottamaan kysyntää ja tarjontaa reaaliajassa ja räätälöimään palveluja asiakkaillemme。

Osoitimme vahvaa johtajuutta työturvallisuudessa ja terävöitimme ilmastonmuutokseen liittyvien riskien ja mahdollisuuksien hallintaa

瑞德米诺氏菌菌素toimenpiteisiin lieventääksemme COVID-19:n vaikutuksia työtekijöidemme hyvinvointiin ja liiketoimintaamme。Edistyimme merkittävästi ihmisoikeuksiin liittyvien riskien ja painopistealueiden kartoittamisessa。allekirjoitimscience Based Targets Initiative (SBTi) -sitoumuksen ja terävöitimme ilmastonmuutokseen littyvien riskien ja mahdollisuuksien hallintaa。

Keskityimme sisäisiin aktiviteetteihin, jotka kasvattavat tietoisuutta monimuotoisuuden ja osallisuuden tärkeydestä

Monimuotoisuuden arvostaminen ja osallistavan kulttuurin rakentaminen näkyivät monissa sisäisissä käytännöissä ja työkaluissa。Julkistimme tiedostamattomia enakkoasenteita koskevan koulutuksen kaikille työntekijöille。

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes ja Cargotec ilmoittivat sulissuunnitelmastaan 1.10.2020

苏秋利森·奥多特坦·托特乌图瓦1.1.2022,mikäli kaikki edellytykset täyttyvät ja苏秋利斯勒·萨达安·基尔派卢韦拉诺瓦斯坦hyväksyntä。

timme merkittäviä sopimuksia ja toimituksia ja esittelimme uusia tuoteominaisuuksia

Saimme kesäkuussa päätökseen 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin kaikkien aikojen suurimman toimituksen, joka sisälsi 86 automaattista konttinosturia (ASC)弗吉尼亚港务局。Lisäksi teimme merkittäviä sopimuksia vuonna 2019 lanseerattujen uuden sukupolven S-sarjan siltanosturien toimituksista。Esittelimme uuden CheckApp for Daily inspection -asiakassovelluksen asiakkaiden itsepalvelun tueksi。Lanseerasimme myös täysin sähkökäyttöisen E-VER-trukin, jossa perinteiseen trukkiimme on yhdistetty uusinta ekotehokasta teknologiaa。

LIIKETOIMINTA-ALUEET

liiketoiminta - value Kunnossapito paransi tulostaan ja kannattavuuttaan vuonna 2020 maailmanlaajuisesta taloudellisesta epävarmuudesta huolimatta。Vahva sopimuskanta toi joustavuutta koronapandemian liiketoimintavaikutuksista selviämiseen。Aiemmat investoinit digitaaliseen ekosystememiin osoittivat toimivuutensa ja paransivat tuottavuutta vuonna 2020。

teollisuuslaitteet -liiketoiminta- value reagoi koronapanddemiaan ottamalla nopeasti käyttöön mallin tarjonnan ja kysynnän tasapainottamiseksi。Näin pystyttiin varmistamaan tilausten toimitukset nopeasti muuttuvassa ympäristössä。Vuoden mittaan edistyimme hyvin proessinosturiliiketoiminnan tulosparannushankkeessa sekä lean-toimintojen, hankinnan ja projektitoiminnan hankkeissa。Teollisuuslaitteet pystyi parantamaan kannattavuuttaan vuoden 2020 mittaan。

Satamaratkaisut-liiketoiminta-alueen toimitukset jatkuivat johdonmukaisesti koronapandemian aiheuttamista haasteellisista olosuhteista huolimatta。Matkustus- ja pääsyrajoitukset vaikuttivat kielteisesti Satamaratkaisujen liikevaihtoon etenkin toisella ja kolmannella vuosineljänneksellä。Maailmanlaajuinen konttiliikenne toipui jälkimmäisellä vuosipuoliskolla ja päätyi vuoden 2020 lopussa edellisvuotta korkeammalle, ja Satamaratkaisut päätti vuoden saavuttamalla kaikkien aikojen parhaan vuosineljänneskohtaisen tuloksen sekä tilauksissa että liikevaihdossa。

Vastuullisuus

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes kehittää tuotteita, palveluja ja teknologioita, jotka vähentävät asiakkaidemme ympäristövaikutuksia。Konkreettisten vastuullisuushyötyjen lisäksi luomme arvoa edistämällä kiertotaloutta sekä syvään juurtuneen turvallisuuskulttuurimme kautta。

Vuonna 2020:

• Säilytimme koronapandemian aikana toiminamme tason ja tuimme asiakkaitamme tuottamalla heille kriittisiä palveluita, suojellen samalla omia työntekijöitämme ja asiakkaidemme henkilöstöä。
  • Edistyimme monimuotoisuuden ja osallistamisen tiekarttamme toteutuksessa kouluttamalla organisatiota tiedostamattomien enakkoasenteiden tunistamisesta sekä käynnistämällä erinäisiä ohjelmia nestisten tasapuolisen edustuksen varmistamiseksi johtotehtävissä。
  • Järjestimme työpajoja liiketoiminta-alueille ja hankintatoiminnolle määrittääksemme ilmastoon liittyvät riskit ja mahdollisuudet yksityiskohtaisesti。Tämän työn pohjalta tarkennamme ilmastotiekarttaamme tulevina vuosina。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes myös allekirjoitti joulukuussa科学目标倡议(SBTi) -sitoumuksen ja määrittää uudet ilmastotavoitteet toiminnalleen。

最后修改日期:18.03.2021