尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin ja Pesmelin yhteistyö tuo markkinoille automatisoidun kontinkäsittelyjärjestelmän varastonhallintaan

公司新闻稿欧宝体育怎么下载

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes ja Pesmel ovat sopineetYhteistyöstä (25.11.2021), joka tarjoaa uutta automaatioteknologiaa kontinkäsittelyyn logistiikka- ja tavarankäsittelyalalle。Uusi ratkaisu tuodaan markkinoille maailmanlaajuisesti 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes-brändin真主安拉。

Ratkaisu tarjoaa täysin automatisoidun kontinkäsittelyn korkeavarastoissa, joissa kontteja voi pinota jopa 14 päällekkäin。Ratkaisu voi vähentää jopa 80 prosenttia varaston pinta alan tarpeesta。Hallintajärjestelmään sisältyy automaattinen konttien seuranta, joka on helposti integroitavissa jakelukeskusten logistiikan hallintajärjestelmiin。

“Monissa logistiikka- ja jakelukeskuksissa käsitellään suuria määriä saapuvia ja lähteviä kontteja, jolloin haasteina ovat toiminnan monimutkaisuus ja käytettävissä olevan pinta-alan väheneminen。Nyt 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes ja Pesmel tuovat markkinoille varastojen kontinkäsittelyratkaisuja, joilla saadaan järjestystä konttikaaokseen, yksinkertaistetaan toimintaa, parannetaan läpimenoa ja ratkaisu vähentää myös merkittävästi konttien viemää pinta-alaa logistiikka- ja jakelukeskuksissa。, sanoo K尤文图斯官方区域合作伙伴onecranesin Satamaratkaisujen liiketoiminnan kehityspäällikkö, Tero Vallas。

Sekä konttikuljetusten määrän että nopeuden odotetaan kasvavan tulevaisuudessa。Mitä帕尔姆明·康特贾käsitellään logistiikka- ja jakelukeskuksissa, sitä帕尔姆帕阿帕尔韦卢亚西亚卡萨瓦特,贾塞·塔若阿myös merkittävää kilpailuetua。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes ja Pesmel pystyvät nyt ratkaisullaan tarjoamaan asiakkailleen näitä etuja。

“Yhteistyö 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin kanssa on Pesmelille loistava tilaisuus tuoda korkeavarastotekniikkaamme uudelle liiketoiminta-alueelle”,kertoo Pesmelin toimitusjohtaja Tony Leikas。

Pesmel在vuonna 1978年Suomessa perustettu materiaalinkäsittely-yritys。Yhtion ratkaisutParantavat materiaalien käsittelyä ja logistiikkaa erilaisissa varasto- ja valmistuslaitoksissa。Pesmel keskittyy palvelemaan asiakkaita ympäri maailmaa sellu- ja paperi-, metalli- sekä rengasteollisuudessa。

瓦赫瓦asiakaslähtöisyys sekä sitoutuminen liiketoiminnan kasvuun ja jatkuvaan kehittämiseen tekevät Kon尤文图斯官方区域合作伙伴ecranesista nostolaitealan johtajan。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes investoi myös digitalisaatioon ja teknologiaan, sekä materiaalivirtoja tehostaviin ratkaisuihin, jotka vähentävät hiilidioksidipäästöjä ja edistävät kiertotaloutta ja turvallisuutta。

Lisatietoja:

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin Satamaratkaisujen liiketoiminnan kehityspäällikkö Tero Vallas

Sahkoposti:(电子邮件保护)泰普和林:+358405794253

Lisätietoja sijoittajille ja analyytikoille:

Kiira Fröberg, sijoittajasuhdejohtaja, 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes

Sahkoposti:(电子邮件保护)泰普和林:+358 20 427 2050

Tämä lehdistötiedote在julkaistu sivustollamme osoitteessa尤文图斯官方区域合作伙伴konecranes.com

尤文图斯官方区域合作伙伴

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa koneenrakenenus - ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes toimittaasiakkailleen toimintatehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikilnosturimerkeille。Vuonna 2020 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes-konsernin likevaihto oli yhteensä 3,2 miljardia euroa。Konsernilla on noin 16 500 työntekijää 50 maassa。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR)。