尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes modernisoi yhdysvaltalaisen voimalaitoksen neljä reaktorikäytössä olevaa polaarinosturia

企业新闻稿欧宝体育怎么下载

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes on valittu modernisoimaan yhdysvaltalaisen voimalaitoksen reaktorikäytössä olevia polaarinostureita。Modernisaatiohanke on arvoltaan 58,6 miljoonaa dollaria ja koskee yhteensä neljää reaktorikäytössä olevaa polaarinosturia kahdessa eri yksikössä。Nostureiden modernisointi tukee voimalaitoksen laajennusta。Tilaukseen sisältyy nostureiden nostokapasiteetin kasvattaminen ja ohjauslaitteiden päivittäminen kuorman ohjausta sujuvoittaviin vaihtuvataajuisiin käyttölaitteisiin。Ohjaamoja myös uudistetaan ergonomiaa parantavilla ohjaussauvoilla。Tilaus kirjattiin vuoden 2021 joulukussa。

汉克kestää kokonaisuudessaan seitsemän vuotta。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes vaihtaa sinä aikana kaikki neljä polaarinosturivaunua kokonaisiin kahdeksanpyöräisiin tasapainotusvunuihin, joilla on 150 tonnin vakiokapasiteetti ja satunnaista käyttöä varten 180 tonnin erityiskapasiteetti。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes hyödyntää patentoitua vaunuasennusratkaisuaan, jota on käytetty 15 edellisen vuoden aikana jo yli 22 kertaa。

Vuonna 2002 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes päivitti kyseisen voimalaitoksen kahden polaarinosturin nostokapasiteettia 125 tonnista 140 tonniin, kun laitos hankki kahteen yksikköönsä painavammat reaktorien vaihtokannet。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes hyödynsi patentoitua työlavaansa tehdäkseen reaktorien polaarinostureihin lukuisia päivityksiä suojarakenteiden sisällä。

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes on ainoa yritys, joka on onnistunut vaihtamaan polaarinosturivaunuja toiminnassa olevaan ydinvoimalaitokseen。

Lisatietoja:
Steve Waisanen, ydinvoimateollisuuden liiketoimintayksikön johtaja
Sahkoposti:(电子邮件保护)
Lisätietoja sijoittajille ja analyytikoille:
Kiira Fröberg, sijoittajasuhdejohtaja, 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes
Sahkoposti:(电子邮件保护)泰普和林:+358204272050

Tämä lehdistötiedote关于julkaistu sivustollamme osoitteessa尤文图斯官方区域合作伙伴konecranes.com

尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes on yksi maailman johtavista nostolaitevalmistajista, ja sen asiakkaita ovat muun muassa konenrakennus - ja prosessiteollisuus, telakat, satamat ja terminaalit。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes toimittaa asiakkailleen toimintaa tehostavia nostoratkaisuja ja huoltopalveluita kaikille nosturimerkeille。Vuonna 2020 尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranes-konsernin liikevaihto oli yhteensä 3,2 miljardia euroa。Konsernilla on noin 16 500 työntekijää 50 maassa。尤文图斯官方区域合作伙伴Konecranesin osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä (osakkeen tunnus: KCR)。